Re: Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2010 - 12:11:31 MET DST

> Mam jednak prośbę o podzilelenie się doświadczeniami, przez osby, które
> nabyły i używają podobne komputery.

może nie nabywałem ale sporo tego trafiło w moje ręce przez klientów i
znajomych. Niestety ale tego typu sprzęt do najszybszych nie należy. Czasami
nawet strony obładowane flashem i javą potrafią skutecznie zniechęcić. Poza
tym dochodzi jeszcze zużycie energii takich leciwych P4 na poziomie ok 150W
w idle, wyeksploatowane wolne dyski IDE, często brak portów SATA itp,
nietypowe obudowy zasilaczy uniemożliwiają ich zastąpienie. Celowałbym
raczej w coś typowego z Core2Duo albo AMD X2 jeżeli już miałbym szukać
poleasingowych sprzętów. Czasami nawet złożenie komputera z nowych
najtańszych części bywa lepszym rozwiązaniem.