Re: Problem z GTX 460 i TV przez HDMI

Autor: Waldek <spam_at_nie.cpam>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 02:18:39 MET DST

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:i9iel0$25e$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-10-18 23:22, Waldek pisze:

>Dokładnie. Znalazłem w PL coś, co nazywa się Monster Adapter :), ale
>kosztuje to to 150 zł. To nowy kabel i jeszcze coś by zostało...

LOL - Monster za 150 ? ;) tu masz KABEL 5m za 40zl
http://www.kablehdmi.pl/kabel-hdmi-mini-hdmi-500-cm-xryx-full-hd-do-kamer-i-aparatow-p-66.html

a moze wystarczy z aledrogo takie gowienko ?
http://allegro.pl/adapter-stabilizator-mini-hdmi-f-na-mini-hdmi-m-i1272038135.html

ew. mozesz jeszcze poszukac czegos tutaj
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.mini%20hdmi

Pozdrawiam i zycze wiecej wytrwalosci w googlaniu ;)

Ps.
A taka przelotke z kabelkiem jak podalem wczesniej w linku
dodaje(-wala) do swoich kart EVGA np. GTX460
http://www.onlinepc.pl//index.php?products=product&prod_id=35001