Re: [OT] Pendrive z blokada zapisu?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 22:19:10 MET DST

W dniu 2010-10-23 19:51, JoteR pisze:

> Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
> mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

Możliwe. Ten facet ma na allegro chyba z kilkanaście aukcji z tymi kartami.
Wszyscy raczej zadowoleni. Komentarze pozytywne. Chyba tylko jeden
negatywny gdzie dodano, iż sprzedawca zwrócił pieniądze za kartę, ale za
przesyłkę w obie strony to już nie.

> I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki?

Nie wiem. Ja kupiłam jedną.

> Stały numer w tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro jest
> tylko dział GSM.

Allegro powinno ukrócić te szczególne zarobki na przesyłkach.

> W ogóle się dziwię, że ktoś mieszkający w wielkim mieście, mający dookoła
> mnóstwo różnorakich sklepów, w ogóle kupuje cokolwiek na tym złodziejskim
> bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż
> zakup osobisty.

Ja wylicytowałam tanio. Byli ludzie, którzy licytowali na większe kwoty.
W każdej aukcji facet ma po jakieś 8-10 kart.

> A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

No właśnie męczyłam się cały czas z tą kartą. To była syzyfowa praca. Na
mojego posta w nadziei, że mi ktoś doradzi- jakieś półgłupki tutaj
zastanawiały się ile ja mam lat itp.
Oczywiście komentarza jeszcze nie wystawilam i raczej już nie wystawię,
chyba, że mi przyśle sprawną kartę.

--
animka