Re: [OT] Pendrive z blokada zapisu?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 19:51:30 MET DST

"animka" napisała:

> To sobie zajrzyj na allegro i zobacz po ile "latają" te karty.

Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

> Za opłatę na list polecony priorytetowy bierze 11 zł (tak jak oni wszyscy
> tam zarabiajacy na opłatach pocztowych),

I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki? Stały numer w
tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro jest
tylko dział GSM.
W ogóle się dziwię, że ktoś mieszkający w wielkim mieście, mający dookoła
mnóstwo różnorakich sklepów, w ogóle kupuje cokolwiek na tym złodziejskim
bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż
zakup osobisty.

> Ta osoba ma dużo pozytywów na allegro i nie sądzę, że mnie oszuka.

A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

JoteR