Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 02:24:48 MET DST

W dniu 2010-10-23 00:07, maX pisze:

> Użytkownik "User"<User@Users.com.pl> napisał w wiadomości

> Mając dyskietkę startową zrobioną pod Win98 masz wszystko co potrzeba.
> Wydzielić na dysku (przełączonym wcześniej w biosie na IDE) tymczasową
> partycję FAT16/FAT32 (oczywiście nie Fdiskiem z dyskietki), ustawić ją jako
> startową, potem zabootować kompa z tej dyskietki, przeformatować partycję z
> przeniesieniem plików systemowych/startowych (komenda format c: /s). A potem
> zabootować dosa już z tej partycji. Albo użyć do tej zabawy oddzielnego HDD,
> jeśli będzie na nim tylko ta jedna partycja to można nawet Fdiskiem tworzyć
> [...]

A ja sobie kupiłam (po dyskusjach na tej gruupie) w Komputroniku takie
ładne małe pudełeczko - stacja dyskietek na USB. Podłączana tylko jednym
kabelkiem USB i jak toto pięknie śmigało! Sformatowam w ciągu pół
godziny 70 dyskietek. Nie musiałam się schylać, bo urządzonko stało
przed moim nosem-na biurku. Na pulpicie pokazała się od razu ładna
ikonka tej stacji dysków.
Skoro są takie cudeńka na 3,5 to może i kupisz na 5,25?

--
animka