Re: Dobry netbook.

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 14:56:51 MET DST

W dniu 22.10.2010 10:35, JoteR pisze:

> Czyli chciałeś napisać, że netbook z malutkim ekranikiem o
> oszałamiającej rozdzielczości 1024x600 jest odpowiednim sprzętem do,
> cytuję: "długiego siedzenia na gg, słuchania muzyki i przeglądania
> stron." Zwracam uwagę na słowo "długiego".

Tak. Ja takiego używam właśnie od dawna i jestem zachwycony. Noszę go ze
sobą wszędzie, nawet do kibelka. Można go położyć na brzuchu i na kolanach.

Jedyna wada: Kosztował 1200zł i ma baterię tylko na 2h.

Nie wiem co nie tak w 1024x600. Może nieco niska, więc przy stronach
trzeba się więcej naprzewijać, ale w kompie stacjonarnym mam 1024x768,
to nie jest tak wiele więcej. W laptopie miałem 1280x800, więc też
niewiele więcej na wysokość, a nosiłem ze sobą kloca i robił głównie za
stacjonarny. Więc te 168 pikseli różnicy do stacjonarnego to można sobie
zrekompensować F11 w przeglądarce i już.

Do słuchania muzyki i GG to już w ogóle rozdzielczość nie ma znaczenia.

--
Przemysław Adam Śmiejek