Re: Dobry netbook.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 10:35:38 MET DST

"Robbo" napisał:

> Zawsze mnie to bawi jak odpowiadający wie lepiej co potrzebuje pytający.

Czyli chciałeś napisać, że netbook z malutkim ekranikiem o oszałamiającej
rozdzielczości 1024x600 jest odpowiednim sprzętem do, cytuję: "długiego
siedzenia na gg, słuchania muzyki i przeglądania stron." Zwracam uwagę na
słowo "długiego". I tak, uważam, że w tym akurat przypadku wiem lepiej, a że
przy okazji dostarczam okazji do bezmyślnego rechotu mniej wymagającej
publice, cóż.. ryzyko wliczone w zawód.

> Ci biedni pytający zawsze muszą się tlumaczyć że komp ma być przenośny,

Ale raczyłeś w ogóle przeczytać, co napisałem, czy też starsi koledzy ci
powiedzieli, że trzeba się rechotać i tak ci już zostało?

JoteR