Re: Dobry netbook.

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 10:13:18 MET DST

Użytkownik Robbo napisał:

> Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości

> Zawsze mnie to bawi jak odpowiadający wie lepiej co potrzebuje pytający.

A mni enie. Bo czesto wlasnie tak jest, ze ktos szuka czegoc, co
uslyszal, ze "modne" i tym sie kieruje, ale poznajac mozliwosci
wszelakie inne propozycje w koncu moze wybrac to bedzie najlepsze.

No ok, w budzecie do 2000 to chyba tylko netbook sprosta wymaganiom.

Z matoweych to przewaznie biznesowe.

Moze: Lenovo ThinkPad X100e WhiteCam