Re: karta TV do laptopa

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 20:19:15 MET DST

W dniu 2010-10-21 09:28, Qbab pisze:

> schemat tego co ja chcÄ™:
>
> antena sat - dekoder TNK(telewizji na kartÄ™ - taka nazwa) - karta tunera
> tv na USB do laptopa - laptop.
>
> schemat typowy zalecany przez telewizjÄ™ na kartÄ™
>
> antena sat - dekoder TNK - telewizor
>

> I podobno problem jest taki że dekoder TNK nie podaje sygnały jeśli
> wykryje że do swojego wyjścia ma podpięte coś innego niż telewizor.

Kluczowe jest, jak będzie tuner TV do komputera połączony z tunerem SAT,
jak będzie to jakikolwiek sygnał analogowy (chinch, antena), to nie ma
możliwości wykrycia przez tuner, jedynie tuner może wykryć jak jest
podłączony przez HDMI/DVI. Ale ja nadal nie rozumiem, po co podłączać do
anteny SAT, najpierw zwykły tuner SAT, a dopiero potem Tuner TV i kompa.
Nie lepiej kupić tuner SAT na USB podłączany do kompa?