Re: karta TV do laptopa

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 09:28:37 MET DST

W dniu 10-10-20 23:39, BQB pisze:

> Te tunery? Daj przykład, bo coś nie rozumiem. Jeśli to ma być dekoder na
> USB do komputera to musi działać. Co za kartę chcesz kupić? Daj jakiś
> przykład, to załapię, mam nadzieję, co do czego.

schemat tego co ja chcÄ™:

antena sat - dekoder TNK(telewizji na kartÄ™ - taka nazwa) - karta tunera
tv na USB do laptopa - laptop.

schemat typowy zalecany przez telewizjÄ™ na kartÄ™

antena sat - dekoder TNK - telewizor

I podobno problem jest taki że dekoder TNK nie podaje sygnały jeśli
wykryje że do swojego wyjścia ma podpięte coś innego niż telewizor.

Pozdr
Kuba