Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 19:56:58 MET DST

"User" napisał:

> Chcę mieć pewność, że dobrze rozumie. Mógłbyś sprzedać mi kabelek,
> który na jednym końcu ma złącze pasujące do kontrolera 3,5"

Nie ma kontrolera 3,5", jest po prostu kontroler FDD, a czy obsłuży napęd
5,25, to zależy IMHO od BIOS-u.

> na płycie P2K, a na drugim końcu złącze pasujące do napędu 5,25"?

To złącze na płycie (dawniej na osobnym kontrolerze) od ćwierć wieku się nie
zmieniło, zatem będą pasować dowolne taśmy FDD, zarówno te do napędów 5,25
jak i 3,5". Te mieszane zresztą również.

JoteR