Re: Sensowna plyta pod i7 ok 400 pln?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 19:55:44 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnibufl5.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> Ja mam w pracy około 17 płyt Gigabyte GA-H55M-S2H. Zero problemów
> i spełnia Twoje wymagania.
> Jeśli mimo wszystko wolisz jeszcze więcej złączy PCI, to mam jeszcze
> sprawdzoną płytę Gigabyte GA-P55-UD3L.
>
> PS: od ponad 5 lat używam tylko i wyłącznie płyt Gigabyte, dlatego
> nie mam porównania do innych producentów.

A u mnie Gigabyte była jedyną płytą główną, która się po prostu spaliła.
Inne elegancko co najwyżej kondensatorki wypychały, a ta perfidnie się
wyłączyła a na drugi dzień nie wstała - spalił się chipset (prawie naskurek
z palca na nim zostawiłem, taki kurde gorący był)
No ale to były czasy P4

Aktualnie mam Asus P5K-E dla C2D.
O serii i3/5/7 się nie wypowiem.

Pozdrawiam