Re: która z płyt pod 4 rdzeniowego AMD?

Autor: Krasnal <krasnal74usun_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 16:42:12 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 16:07:21 +0200, ToMasz napisa³(a):

> Proszê wiec o pomoc w wyborze p³yty. Na podstawie danych w opisach nie
> potrafiê stwierdziæ czy warto "dok³adaæ" do dro¿szych p³yt, czy na tych
> albo innych chipsetach, z tego samego procesora da sie uzyskaæ wyra¿nie
> (np 10%) wiêksz± wydajno¶æ.

Niedawno mia³em podobny dylemat i wybra³em Gigabyte 770TA-UD3. Mo¿esz
poszukaæ co¶ podobnego na nowszym chipsecie, ale ta p³yta te¿ jest dobra.
Je¶li du¿o korzystasz z kart pamiêci, pendrivów itp to USB 3 mo¿e siê
przydaæ w bliskiej przysz³o¶ci. U mnie uda³o siê odblokowaæ Phenoma X2 550
i dzia³a bez problemów jako czterordzeniowiec. Wydajno¶æ p³yt jest podobna,
bardziej liczy siê chyba niezawodno¶æ, stabilno¶æ, porz±dny system
zasilania procka a na wydajno¶æ komputera g³ównie ma wp³yw procesor,
pamiêci.

--
Krasnal...