Re: Pendrive z blokada zapisu?

Autor: ąćęłńóśźż <antyspam_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 18:16:16 MET DST

Widzisz, i to jest cenna wiadomość.
Czyli przesunięcie "dzyndzołka" na karcie to tylko sprawa programowa, nei sprzętowa??

Ostatnio gdzieś powiedzmy w Egiptowie wpiąłem aparat foto kabelkiem USB do komputera "w salonie dla gości".
Natychmiast na kartę w aparacie wlazły wirusy, zmieniające mi katalogi na pliki z rozszerzeniem EXE itp.
Szczęśliwie nie miałem tam zdjęć jeszcze, więc skończyło się na odpięciu aparatu i sfromatowaniu karty aparatem.

Przed podobnymi przypadkami chciałbym się zabezpieczyć, bo wirusy przenoszą się przez pendrajwy szybciej niż choroby weneryczne ;-)

-----