Re: Cicha karta graficzna?

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 10:47:16 MET DST

On 18 Paź, 18:37, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:
> a) nadawała się do gier - niekoniecznie jakichś nowości, ale niech coś
> potrafi (1920x1080)
> b) była cicha.

Ja od zarania dziejów (czyli od jakiś 15 lat ;) kupując jakąkolwiek
grafikę brałem pod uwagę (poza osiągami) wielkość radiatora. Następnie
wywalałem całkowicie firmowy wiatrak (czasem z dużym fragmentem
plastiku czy innego tunelu). Zamiast tego kupowałem jakiś duży (12cm)
wiatrak i jeżeli był na 12V to podpinałem go pod 5V. Teraz są super
wypasione ciche modele (np. Scythe gentle typhoon 500rpm, polecam).
Wiatrak taki montuję tak aby nadmuch kierowany był na radiator, sposób
montażu w zasadzie dowolny (najczęściej na sztywnych drutach). Nigdy
nie miałem problemu z temperaturą grafiki, a taki duży wiatrak nawet
pędzony powoli, będzie miał większą wydajność niż 4cm popierdółki,
które wyją koszmarnie.

Pzdr.
L.