Re: Cicha karta graficzna?

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 22:20:55 MET DST

W dniu 2010-10-18 22:04, Samotnik pisze:

> A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
> trakcie pracy biurowej?

Wspomniany już Gigabyte GTX 460 z niereferencyjnym chłodzeniem. O ile
się nie mylę, wersja OC takie ma - 2 wentylatorki zamiast jednego.
Jestem pozytywnie zaskoczony. Jest cichsza od Sapphire 4870.
Na biegu jałowym szumi trochę, jak... sam nie wiem, co. W każdym razie
jest to szum neutralny, nie przeszkadza grającemu 3 m obok TV.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w