Re: Cicha karta graficzna?

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 23:10:18 MET DST

> A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
> trakcie pracy biurowej?

Mam 480GTX Gigabyte. Przed zakupem naczytalem sie jakie to glosne,
zalezalo mi jednak na wydajnosci i ostatecznie zdecydowalem sie na ta karte.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - w normalnej pracy karty nie
slychac. Zaznaczam, ze zalezalo mi na cichym sprzecie. Na procku
siedzi Akasa Apache z obrotami w wiekszosci wypadkow obnizonymi do ok
800RPM. Zasilalka rowniez jest cicha. Karta odzywa sie podczas mocniejszego
obciazenia w grach, ale nadal nie jest to halas powodujacy dyskomfort,
po prostu ja slychac troche i tyle. Zatem nie daj sie przestraszyc
audiofilom trzymajacym glowe w obudowie. ;]