Re: obróbka nowego netbuka ;)

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 18:05:09 MET DST

On Oct 18, 2:14 pm, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl>
wrote:

> Twój wybór. IMHO pen 8GB to teraz groszowa sprawa. Poza tym sprawdź czy
> jednak ten soft nie ma opcji kopiowania na inny nośnik.

Sprawdziłem, NIE - nie ma - lista rozwijana ale TYLKO z jedną opcją
wyboru: USB (a pod spodem wyjaśnienie: "stwórz butowalny pendrive",
tak cytuję z pamięci...)

Też chciałem zgrać to na mój dysk HDD zewnętrzny USB, jest tam kilka
wolnych partycji... Ale NIE! Jest tylko opcja: "nagraj na pendrive
min. 5.8 GB"

A czy nie mozna by owszem nagrać na tę pamięć flash - ale potem zrobić
"obraz" i przechowywać w postaci pliku (iso, img czy co jeszcze?) na
dysku zewnętrznym?
W razie potrzeby wgrać z powrotem ten obraz na pendrive?

Jakiego programu tutaj użyć żeby stworzyć taki "obraz" pendrajwa?