Re: Jaki zasilacz 550W i pamiątki

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 14:23:44 MET DST

W dniu 2010-10-15 20:21, WiesłaW pisze:
> Co to znaczy, "nie trzymają się specyfikacji"? To jest powód do reklamacji.
> Często jest jednak tak, że aby uzyskać pożądane timingi, należy podnieść
> napięcie. To samo tyczy Twoich Corsairów.

Nie mogę ich ustawić na takie timingi do jakich są przystosowane.
Próbowałem już ze zwiększaniem napięcia. Mimo to winda wywala się zawsze
w połowie ładowania i tak w kółko, to samo z Ubuntu. Ale to już nie
istotne i tak jak zmieniam płytę to muszę je zmienić na DDR3. Co do
reklamacji to zgadzam się, ale to była długa historia i zostałem z
pamięciami bez możliwości ich wymiany na inne.

Co do pamięci to zdecydowałem się na Kingstony 3x 2GB 1600Mhz CL9
KHX1600C9D3K3/6GX bo mam na nie dobrą cenę. Myślę że nie odczuję różnicy
pomiędzy CL9 a CL7 kiedy będą działały w 3 kanałach. Bo inną opcje mam
2x 2GB CL7 więc doszedłem do wniosku, że lepiej brać więcej ramu.