Re: Dual-N.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 10:47:07 MET DST

On 2010-10-16 10:16, MC wrote:
> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości

> Ja też nie jestem anonimem. Spotkałem tylko jednego gościa podpisującego
> się tak samo jak ja. Mój podpis jest taki sam dobry jak twój. Kto cie
> tam wie czy tak naprawdę nie nazywasz się Jan Kowalski. Nie interesuje
> mnie to. Internet ze swojej natury jest anonimowy.

Oj kwestia dyskusyjna, 99% uzytkownikow zostawia tak duzo sladow, ze z
ich identyfikacja nie ma zazwyczaj problemów. Oczywiście nie każdą
identyfikacje przeprowadzi Kowalski. ale to nie temat grupy

> To zainteresuj się ruterami Netgeara. Niektóre mają nawet 8 anten.

Bardziej interesowało mnie co zaproponować autorowi wątku /sieciówek
jeszcze nie mam w ofercie/, DIR-825 nie jest zły, ale jeżeli już kupować
taki kombajn /na szczęście D-Link robi się coraz lepszy w soho - sprzęt
stabilny/, to warto w 100% wykorzystać nowe technologie - czyli
300Mbit/MIMO etc. Jednoantenkowe 802.11n nawet na 5Ghz to nie to.

Netgear na pewno - dostawce na PL mam prawie za rogiem :)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/