Re: Dual-N.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 10:16:11 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:i9bkfo$46m$1@news.onet.pl...

> Nie traktuje siebie jako autorytet, za to nie jestem anonimem ;)

Ja też nie jestem anonimem. Spotkałem tylko jednego gościa podpisującego się
tak samo jak ja. Mój podpis jest taki sam dobry jak twój. Kto cie tam wie
czy tak naprawdę nie nazywasz się Jan Kowalski. Nie interesuje mnie to.
Internet ze swojej natury jest anonimowy.

> Prawisz słusznie - dlatego warty rozważenia (lub sprawdzenia przed
> zakupem!) jest Router DualBand z 3 antenkami / nie testowałem / 2 może
> teoretycznie przeznaczyć na 5Ghz + 802.11n, pozostałą na 802.11bgn na
> pasmie 2.4Ghz. Jak funkcjonuje w praktyce, nie wiem /zapewne google
> podpowie/

To zainteresuj się ruterami Netgeara. Niektóre mają nawet 8 anten.