Re: Mysz radiowa

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 14:06:34 MET DST

Dnia 13-10-2010 o 17:59 Piotr Sadrakula/Lodz/PL napisał na pl.comp.pecet:

> Drogi Tomaszu,
>
> parametry i możliwości robią wrażenie, niezbędna jest jednak
> specjalizowana
> ładowarka 1.5V, dlatego na razie odkładam, ale wrócę do tematu, bo wydaje
> się, że te baterie byłyby po prostu IDEALNE do mojego zestawu Della.
> Dzięki i pozdrawiam
> Piotrek

Konieczność stosowania w "Pure Energy" specjalnej ładowarki jest
rzeczywiście zniechęcająca. Dlatego ja zainteresowałem się podobnymi,
niklowo-wodorkowymi akumulatorkami. Jeżeli kogoś to interesuje, podaję
parametry:
napięcie 1,2V
natychmiast gotowe do użycia
bardzo niski efekt samorozładowania (nieużywane nie tracą pojemności)
działają w temp. nawet -10st.
ok 1000 ładowań.
Pojemność - 2000mAh - 2300mAh
Nie zawierają metali ciężkich.