Re: Monitor

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 19:58:17 MET DST

Irokez pisze:
> To jakiś żart?
> Miałeś monitor Sony Trinitron (tak, ten IBM ma chassis F99 od Sony z
> ekranem Trinitron) i żądasz takiej jakości od LCD za też 50zł?
> jaja se robisz pan z nas.
>
> Miałem podobną przesiadkę i po obejrzeniu różnej maści wynalazków
> przesiadłem się z pełną premedytacją na Eizo FlexScan S2231W (wtedy też
> 2500zł).
> Nie żałuje ani złotówki.

Nie wiem jak teraz ale jakieś pół roku temu i wcześniej dało się kupić
monitor 24" 1900x1200 na matrycy PVA. za mniej niż 2000 zł np, (Benq -
1800 zł)
Pracowałem na tym w dwóch drukarniach dało radę. Nawet były skalibrowane.
W domu mam jakiegoś Getewaya 21" (1680x1050) IPS (kosztował 1300 zł)
Grunt żeby nie wpakować się w matrycę TN bo to jest koszmar.
To tak w kontekście kasiory której wątkotwórca najwyraźniej tyle nie ma.

PS. Używałem też NECów 21" IPS też było ok.