Re: Monitor

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 17:48:23 MET DST

Użytkownik "Lolo" <cosmololo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:i96q0l$ajp$1@inews.gazeta.pl...

> To jakis zart? Ceny tych monitorow to prawie 2500zl. Ja za tego IBM dalem
> 50.
> Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500
> zlotych?

To jakiś żart?
Miałeś monitor Sony Trinitron (tak, ten IBM ma chassis F99 od Sony z ekranem
Trinitron) i żądasz takiej jakości od LCD za też 50zł?
jaja se robisz pan z nas.

Miałem podobną przesiadkę i po obejrzeniu różnej maści wynalazków
przesiadłem się z pełną premedytacją na Eizo FlexScan S2231W (wtedy też
2500zł).
Nie żałuje ani złotówki.

--
Irokez