Re: Dual-N.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 14:35:10 MET DST

On 2010-10-14 10:27, ąćęłńóśźż wrote:
> Używa już ktoś z Was sprzętu (klasy powiedzmy SOHO) pracującego jako Dual-N jednocześnie w pasmach 2,4GHz oraz 5,0GHz ?
> Jaki sprzęt, jakie wrażenia?

Ja korzystam :)

Na 5GHz leci stream do playera HD /via AP/
2.4 b/g - wiadomo, nie wszystko się wymienia na siłe.

Rewelacji nie ma ale MKV 8GB /2h/ Ci odtworzy płynnie przez to.

> Generalnie szukam jakiegoś sensownego AP, co to nie trzeba będzie za rok unowocześniać.

Mam D-Linka DIR-825, aczkolwiek warto się zastanowić nad wersją
3-antenową (nie pamiętam numerku)

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/