Re: gdzie ranking szybkosci HDD?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 10:24:20 MET DST

Użytkownik animka napisał:

> Czyli mam zrozumieć, że SSD 8 GB ma taką samą pojemność jak HDD 512 GB? ;-)

Momentus XT to hybryda, ma 8GB flasha i 500GB twardziela jednoczesnie.
Laczy zalety i wady technologii SSD (jest drozszy 2 razy od Momentusa
7200.4 na ktorym jest oparty) i zalety HDD (moze pomiescic 500GB
danych). Calosc teoretycznie dzialac ma szybciej, bo SSD przechowuje to
co najczesciej sie uzywa. Czyli przy pracy na duzej ilosci malych plikow
bedzie znaczaco szybszy (mniejszy czas dostepu).

Czy jakos tak ;)