Re: Mysz laserowa

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 05:12:28 MET DST

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i92vgl$eoj$1@node1.news.atman.pl...
Kupiłam dzisiaj w Realu za 49 zł mysz laserową.
W instrukcji jest napisane, że ten kabelek USB (punkt 9) ładuje mysz. Z
jednej strony ma normalny wtyk do USB, a z drugiej taki maleńki
kwadracik i do myszy nie pasuje (a może pasuje, tylko boję się na siłę
to wpychać).
->
Musi pasować. Z tego co piszesz wynika, że służy do ładowania baterii, które
są w myszce. Normalnie powinien być odłaczony.
Może też być druga ewentualność. Kabelek służy jako rezerwowy na wypadek
niedziałnia połączenia radiowego.

Kabelek jest taki elastyczny nawiniety na szpuleczkÄ™ (to
okrągłe w punkcie 9 na rysunku). Napiszcie mi jak mam się tym
przyrządzikiem posługiwać,
->
Na szpulce nawinięty jest przewód, wyciągasz go tyle, ile potrzebujesz,
reszta jest zwinięta i się nie plącze.

czy ma cały czas być włączone do USB w
komputerze
->
Nie, inaczej nie byłaby myszą bezprzewodową.

i do czego podłączyć drugi koniec jak do myszy chyba nie
pasuje.
->
Więcej odwagi.

Jak mam się posługiwać tym
elementem z dwoma końcówkami? (punkt 9 na rysunku). Nie miałam takiej
myszy, a w tej instrukcji to chyba coÅ› pomylone.
->
Trzymać w szufladzie, używać w czasie ładowania baterii.