Mysz laserowa

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 02:46:01 MET DST

Kupiłam dzisiaj w Realu za 49 zł mysz laserową.
W instrukcji jest napisane, że ten kabelek USB (punkt 9) ładuje mysz. Z
jednej strony ma normalny wtyk do USB, a z drugiej taki maleńki
kwadracik i do myszy nie pasuje (a może pasuje, tylko boję się na siłę
to wpychać). Kabelek jest taki elastyczny nawiniety na szpuleczkę (to
okrągłe w punkcie 9 na rysunku). Napiszcie mi jak mam się tym
przyrządzikiem posługiwać, czy ma cały czas być włączone do USB w
komputerze i do czego podłączyć drugi koniec jak do myszy chyba nie
pasuje. Odbiornik jest też włożony do USB z przodu komputera, mysz
działa ( tylko trochę nie mogę nad nią narazie zapanować, w pionie
działa świetnie. Gorzej z trafieniem w odpowiedni puknt.)
Mysz była fabrycznie, hermetycznie zapakowana. W instrukcji jest
napisane, że w komplecie myszy są baterie/akumulatorki, ale jednak nie
było. Włożyłam inne, prawie nowe od telefonu bezprzewodowego, które
akurat miałam w domu (już były naładowane). Jak mam się posługiwać tym
elementem z dwoma końcówkami? (punkt 9 na rysunku). Nie miałam takiej
myszy, a w tej instrukcji to chyba coÅ› pomylone.
http://yfrog.com/jnmyszmj

--
animka