Re: Drukarka laserowa i niedodrukowane miejsca

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 18:26:01 MET DST

On 2010-10-11 15:52, jQ wrote:
> Coś mnie pokusiło, i do swojego Brother HL 2170 W kupiłem zamiennik
> tonera TN2120 z firmy TF1. Z początku - miesiąc temu - wyglądało, że
> jest ok. Z czasem jednak pojawił się problem. Na wydrukach, mniej
> więcej na środku wysokości strony, na całą jej szerokość, pojawia się
> szeroki na ok 8 - 10 cm pasek słabo wydrukowany, jakby nie chwytał tam
> toner (nie wiem - wałek, bęben - nie znam się do końca na tym) .
> Problem na początku występował przy wykonywaniu kilku kopii tego
> samego wydruku - pierwsza, po naświetleniu wałka była ok, następne już
> [...]

Moze metoda zuzytego tonera - wyciagasz, trzesiesz /toner rozklada sie
bardziej rownomiernie/ i zakladasz raz jeszcze.

Nie znam TF1, wiec tez nie podam Ci zadnych opinii. Swoja droga tonery
maja gwarancje, liczniki ston etc.. aczkolwiek temat wydaje mi sie
trudny - de facto toner na 2kstron mozna zuzyc na 100-200...

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/