Drukarka laserowa i niedodrukowane miejsca

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 15:52:59 MET DST

Coś mnie pokusiło, i do swojego Brother HL 2170 W kupiłem zamiennik
tonera TN2120 z firmy TF1. Z początku - miesiąc temu - wyglądało, że
jest ok. Z czasem jednak pojawił się problem. Na wydrukach, mniej
więcej na środku wysokości strony, na całą jej szerokość, pojawia się
szeroki na ok 8 - 10 cm pasek słabo wydrukowany, jakby nie chwytał tam
toner (nie wiem - wałek, bęben - nie znam się do końca na tym) .
Problem na początku występował przy wykonywaniu kilku kopii tego
samego wydruku - pierwsza, po naświetleniu wałka była ok, następne już
z opisanym pustym paskiem. Teraz i pojedyncze wydruki są z tym
defektem. Od czego to może być? Czy wyczyszczenie jakichś elementów
lub wymiana samej kasety z tonerem pomoże, czy mogło coś
poważniejszego się uszkodzić. Googlałem i nic :(