Re: Akumulatory do APC SMART-UPS 1500RM

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 09:15:58 MET DST

> Ten jak widzę ma programową. apctest ma odpowiednie opcje z tego co
> widzę.
Każdy ma, tylko że to jest kalibracja jedynie z nazwy. Ten proces służy
jedynie określeniu maksymalnego czasu pracy na bateriach, a nie
regulacji parametrów ładowania.

> Co do lutownicy i reszty możesz rozwinąć szczegóły bo mi to
> niestraszne. Na ZPT-ach w podstawówce uczyli pobielać przewody i od
> tego czasu jakoś sobie radzę choć z lutowaniem rynien miałem
> problemy ;-)
Szczegółów niestety nie pamiętam, a nie chcę namieszać, więc odsyłam na
elektroda.pl - powinni gdzieś mieć w archiwum.

--
Pozdrawiam
Maciek