Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: Alias Awatar <brak_at_adresu.eml>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 23:08:06 MET DST

W dniu 10-10-08 22:51, RadoslawF pisze:

> Jesteś w błędzie, sporym i przy okazji udowadniasz że laptopa
> to widujesz w gazetach czy telewizji.

Pierwszego lapka
Armada e500
kupiłem w 2001 r
i nigdy nie korzystałem z myszki
Obecnie korzystam z gładzika z multitouch
tyle ze w takich lapkach gładzik jest zawsze po środku :)
Mozesz wierzyc albo nie ale praca na takim padzie jest o wiele
przyjemniejsza niz poganianie myszy.
No chyba ze mam cos do wyrzezbienia w PS ale tego sie raczej nie robi na
lapku.
A.