Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 22:51:44 MET DST

Dnia 2010-10-08 21:38, Użytkownik Alias Awatar napisał:

> Wiekszość normalnych uzytkowników trzyma rece a w zasadzie reke nad
> gładzikem a nie nad klawiaturą.

Jesteś w błędzie, sporym i przy okazji udowadniasz że laptopa
to widujesz w gazetach czy telewizji.
Rękę nad gładzikiem trzyma ktoś kto uczy się dopiero
obsługi komputera. Ktoś kto się już nauczył opiera
nadgarstki o obudowę z obu stron gładzika pod klawiszami
literowymi. Wyjątek to pracownicy księgowości i podobni
którzy prawą łapką obklepują nagminnie klawiaturę cyfrową.
Ale to nie znaczy że lewą muszą trzymać w miejscu gdzie
jest gładzik.

> Owszem sięgam tyle ze jest to nie wygodne.
> I by temu zaradzic sporo osob podczepia myszke do laptopa.

Korzystanie z gładzika w porównaniu z myszką jest mocno
niewygodne i jeśli jest to tylko możliwe (pracujemy na stole
a nie na kolanach) podpina się myszkę.
Używanie lub nie myszy nie ma specjalnego wpływu na umieszczenie
gładzika.

Pozdrawiam