Re: TL-WN350G - "PCI latency too high" :(

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 16:09:35 MET DST

On 6 Paź, 03:37, jeo stancey <jeostan...@gmail.com> wrote:
> Jak piałem w sąsiednim wątku karta wifi PCI TL-WN350G zamrażała mi
> komputer. Sądziłem, że to z powodu konfliktu przerwań, ale po wielu
> godzinach męczenia się widać, że powodem jet coś innego. Jak we
> właciwościach sterownika (w Menedżerza Urządzeń) ustawię "RADIO - OFF"
> to wrescie mogę kartę zaktywizować i chociaż radio nie działa to można
> się jej przyjrzeć.
> Widać, że z przerwaniami jest ok.
> Natomiast jak uruchomię diagnozujący program SiSoft-Sandra to ona mi
> pokazuje: "Latency Timer: 128clk" a pod spodem uwagę: "PCI latency too
> [...]

Ty sobie wez i sprawdz czy nie masz poodpalanych jakichs dziwnych
programow. Ja bym stawial na wszelkiej masci firewalle albo anty
wirusa.
U mnie kiedys kerio sprawil ze sie system nie chcial hibernowac a
chyba NAV sprawial mi od czasu do czasu BSOD-y.

Jak masz chwile to sobie zorganizuj dodatkowy dysk , zainstaluj winde
i uruchom te karte na czystym systemie.
Albo zobacz jak sie zachowa pod knoppixem czy innym live linuxem.

Bo cos mi sie wydaje ze karta moze byc ok ale co innego ci robi syf.