TL-WN350G - "PCI latency too high" :(

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 03:37:22 MET DST

Jak piałem w sąsiednim wątku karta wifi PCI TL-WN350G zamrażała mi
komputer. Sądziłem, że to z powodu konfliktu przerwań, ale po wielu
godzinach męczenia się widać, że powodem jet coś innego. Jak we
właciwościach sterownika (w Menedżerza Urządzeń) ustawię "RADIO - OFF"
to wrescie mogę kartę zaktywizować i chociaż radio nie działa to można
się jej przyjrzeć.
Widać, że z przerwaniami jest ok.
Natomiast jak uruchomię diagnozujący program SiSoft-Sandra to ona mi
pokazuje: "Latency Timer: 128clk" a pod spodem uwagę: "PCI latency too
high. Device could hog the bus for too long"

Jak włączę radio we (właściwościach sterownika) to oczywiście karta
chwilę poodnajduje sieci i zaraz zamraża komputer.

Czy da się jakoś zmienić "latency" tej karty?