Re: Mały komputer, bezgłośny, z minimalną mocą obliczeniową

Autor: Tomek <barakudax_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 15:32:24 MET DST

Hej

Mogę polecić coś takiego:

http://ash.dnsalias.net/?page_id=60

Neoware Eon

Użyłem czegos takiego jako platformy do sterowania
urzÄ…dzeniami w domu oraz pomiaru temperatury w kilku punktach.
Do złącza IDE podłączyłem IDE-CF. Na karcie CF 2GB mam
linuxa PLD z odpowiednimi modyfikacjami aby zminimalizować
ilość operacji zapisu na karcie. Chodzi to już 2 lata.
W środku siedzi procek AMD Geode 300MHz i włożona kość 144Pin
(laptopowa) 128Mb.
Można wsadzić standardowa kość DIMM ale wówczas nie włożysz
karty PCI (a jest taka możliwość)

Pozdrawiam
TM