Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 00:29:22 MET DST

On Oct 2, 11:08 pm, Maciej Browarczyk
<maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org> wrote:

> IMHO kwestia sterownikow,

Sterowniki (do MSwindows) są standardowo dostarczane przez producenta,
nawet w pudełku z kartą wifi jest CD. Przeszukałem cały internet i nic
innego nie udało się znaleźć, co najwyżej poprzednie wersje tych
sterowników. Problem więc chyba nie w sterownikach jest?

> ew. konfliktu sprzetu, ktorego niestety nie da
> sie przewidziec kupujac karte, zdarza sie czasem.

Czyli pewnie o TO TU chodzi! Ale co można z tym zrobić? Ponoć da się w
BIOSie poprzestawiać prerwania itp. Tylko szczerze pojęcia ni mam jak
się do tego zabrać?
Albo w ogóle wcześniej jakoś zdiagnozować jakimś programem które
przerwanie jest przedmiotem konfliktu i którego składnika sprzętu
dokładnie?
Jeśli ktoś coś wie to BŁAGAM O POMOC!