Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 00:08:38 MET DST

W dniu 2010-10-02 21:48, jeo stancey pisze:

> "potrafić" czyli JAK? Ja mam Gentoo i się namęczyłem, cały dzień mi
> poleciał na darmo bo i tak się nie dało.

No nie wiem, nie uzywam Gentoo, masz jakies wieksze doswiadczenie z
Linuxem? Bo mi do tej pory zawsze "udawalo sie" uruchomic praktycznie
wszystkie urzadzenia. Co oznacza wlasciwie "nie dalo sie"?

> ja też miałem - po paru sekundach od pojawienia się sieci natępuje
> DEEPFREEZE i tylko twardy reset.

IMHO kwestia sterownikow, ew. konfliktu sprzetu, ktorego niestety nie da
sie przewidziec kupujac karte, zdarza sie czasem.

--
Pozdrawiam,
Maciek