Raid - różne dyski

Autor: B.A.R. <a1b2c_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 12:03:56 MET DST

Miałem ostatnio awarię dysku i utraciłem dane, to znaczy miałem kopię
zrobioną dzień wcześniej ale to co było zapisane na dysku w dniu awarii
przepadło.

Myślę teraz kupić dwa dyski jeden seagate a drugi wd o tej samej
pojemności. Zakładam, że pojemność będzie się minimalnie różnić.
Na jednym ma być lustrzane odbicie tego jest na drugim.
Czy są jakieś przeszkody w stosowaniu dysków różnych producentów w raid?
Jeśli system ma znaczenie to będzie XP Pro.