Klasyfikacja wydajności komputera.

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 11:46:04 MET DST

Mam zainstalowany Windows 7HP. W panelu sterowania mogę uruchomić
klasyfikację wydajności komputera. Od paru dni mam z tym jednak problemy. Po
pewnym czasie test zostaje przerwany i wyświetla się komunikat: "Nie można
obliczyć indeksu wydajności systemu Windows dla tego systemu. Nie można
zmierzyć wydajności odtwarzania wideo". Ostatnio instalowałem programy
związane z odtwarzaniem wideo, ale wszystko działa bez zarzutu. Prawdę
mówiąc, ta klasyfikacja nie bardzo mi jest potrzebna. Chciałbym jednak
wiedzieć, czy wspomniany wyżej komunikat nie jest zapowiedzią jakiejś
poważniejszej awarii systemu?
Drugie pytanie z innej beczki. Czy jeżeli laptop korzysta z zasilacza i jest
na kilka godzin wyłączony, należy zasilacz odłączyć od prądu? Spotkałem się
w tym temacie z wieloma sprzecznymi opiniami?

--
Pozdrowienia
        Janusz F