Re: Upgrade komputera

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 19:13:54 MET DST

W dniu 2010-10-01 19:04, OMSON pisze:

> Jeśli O/C procesora planujesz dodatkowo - to rzeczywiście nie ma co się
> szczypać. Ja Ci tylko napisałem, że znajomy spokojnie odpalał GTX260
> (który nota bene ciągnie ponoć 186W max wg benchmark.pl) na zasilaczu
> 450W dobrej klasy wbrew powszechnej opinii, że zalecany jest co najmniej
> 550W.
> Także bez dodatkowego O/C mógłbyś póki co zostać ze swoim 430W a z
> czasem kupić coś mocniejszego... Z drugiej strony warto podkręcić całość ;)

Chodzi mi na razie stabilnie na 3,2 GHz (Orthos działał przez 70 min).
Na stronie nVidii stoi, że min. 450 W do GTX 460. Mój Tagan ma 430 W,
więc nawet jak pociągnie, będzie mocno żyłowany.
Więc raczej wymienię, jak uda się mi podjąć decyzję, jaki. :)
Dzięki.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kobieta może dobrze udawać, że umie myśleć, ale jako osoba płci