Re: Upgrade komputera

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 19:04:27 MET DST

solar pisze:

> Chyba pomysł z GTX 460 będzie najlepszy. Tylko wszędzie piszą (nawet na
> stronie nVidii), że potrzebny zasilacz minimum 450 W.
> Więc pewnie dokupię jakiegoś OCZ MXS 600 albo BQ SP 580. I podkręcę
> procesor do tych 3GHz, bo na razie chodzi nominalnie...

Jeśli O/C procesora planujesz dodatkowo - to rzeczywiście nie ma co się
szczypać. Ja Ci tylko napisałem, że znajomy spokojnie odpalał GTX260
(który nota bene ciągnie ponoć 186W max wg benchmark.pl) na zasilaczu
450W dobrej klasy wbrew powszechnej opinii, że zalecany jest co najmniej
550W.
Także bez dodatkowego O/C mógłbyś póki co zostać ze swoim 430W a z
czasem kupić coś mocniejszego... Z drugiej strony warto podkręcić całość ;)

Pzdr, OMSON