Re: drukarka domowa - prosba o porade

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 13:13:28 MET DST

Dnia 01-10-2010 o 08:44:47 rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):

> dzieki za odpowiedz.
> powiem szczerze, ze mam juz dosyc takich malych print serverow.
> drukuje troche skomplikowanej grafiki do podgladu i mam same problemy.
> a tu czegos nie wydrukuje, a tu znaczek zamieni, a to linie za grube,
> a wsadzi cos miepotrzebnego itp. itd.
> to ma byc w sieci z dwoma innymi komputerami, gora czterema. chcialbym
> miec zintegrowany ethernet juz w drukarce. nawet sie nei upieram przy
> WiFi.
> a jak w tej drukarce jest z kosztami exploatacji? wymienia sie caly
> [...]

No niestety bęben jest osobno...
Widzę że zamiennik bębna na 25 tys. stron kosztuje ok. 370 zł, toner na 8
tys. stron to 250 zł.
Daje to koszt wydruku strony na poziomie 4-5 gr. - jeśli nie posypie się
coś w drukarce.

Co do tanich printserwerów - co racja, to racja.
A może pojechać po bandzie: kupić niedrogiego NAS-a z funkcją serwera
wydruku (np. Synology), postawić przy drukarce i mieć jednocześnie z głowy
problem backupów.

--
Brak sygnaturki.