Re: drukarka domowa - prosba o porade

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 08:44:47 MET DST

On Fri, 01 Oct 2010 07:55:14 +0200, Sławek Maculewicz
<smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote:

>Mamy w pracy sporo Brotherów 5340D - nikt nie narzeka.
>Gdybym miał je łączyć w sieć rozważyłbym kupno jakichś tanich
>printserwerów. W końcu Brothery mają i LPT, i USB - powinny pójść na
>wszystkim...

dzieki za odpowiedz.
powiem szczerze, ze mam juz dosyc takich malych print serverow.
drukuje troche skomplikowanej grafiki do podgladu i mam same problemy.
a tu czegos nie wydrukuje, a tu znaczek zamieni, a to linie za grube,
a wsadzi cos miepotrzebnego itp. itd.
to ma byc w sieci z dwoma innymi komputerami, gora czterema. chcialbym
miec zintegrowany ethernet juz w drukarce. nawet sie nei upieram przy
WiFi.
a jak w tej drukarce jest z kosztami exploatacji? wymienia sie caly
beden z pojemnikiem toneru i oddzielnie jedno i drugie? <rs>