Re: Potrzebny mi serwer plików

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 09:58:36 MET DST

"Marx" k2dgn7-v52.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl

> jakim cudem 789zł minus 5% minus 1% dało ci 478zł...?

Jest to cud antypodatkowy. Jedna trzecia sklepowej ceny to podatki.
I te podatki można odzyskać. :)

Za te podatki polskie państwo wysyła naszych żołnierzy do Afganistanu
i do Iraq... (skąd niektórzy wracają żywi) Za te podatki polskie państwo
remontuje domy zalane przez powodzie (i rzekomo zalane, nawet nie tknięte
wodą, i naprawdę zalane -- w obu przypadkach państwo zamiast na regulacje
wód wydaje pieniądze na budownictwo mieszkalne) domy i buduje drogi,
umieszczając (jak na moim osiedlu) skrzyżowania niżej niż drogi dojazdowe
prowadzące do tych skrzyżowań (aby przed skrzyżowaniem samochody nabierały
szybkości a za skrzyżowaniem ją traciły dzięki sile o imieniu zaczynającym
się literą G -- takiej po prostu G!) i tymi pieniędzmi dotuje duchownych,
aby mogli (jak ksiądz Wojciech Łazewski, którego spotkałem w Studzienicznej
w środku czasowym nocy, gdy był tam w towarzystwie kilku dziewcząt w wieku
studenckim -- dziewczęta wtedy akurat poszukują ,,drogi życiowej'' i nowych
znajomych) bałamucić studentki...

Donald Tusk jest zwolennikiem zmniejszania podatków. :)
Oczywiście tak jak Rosja (później ZSRR) walcząc o pokój wszczynały
wojny, tak PO zmniejszając podatki, zwiększa je... :)

BTW nieuczciwości i hipokryzji panującej w PO...
Radosław Sikorski mówi (przy okazji mocarstwowości Rosji, o której wspomina
Jarosław Kaczyński) że nie wie, czy szef PiS jest na proszkach, czy nie jest...
Sikorski kłamie w tak zwane żywe oczy!!! Wie!! Jest pewny tego, że Kaczyńskiemu
leki się skończyły przedwcześnie... Wie -- a jednak kłamiąc, mówi, że nie wie... :)

Mnie też zdrowie szwankuje, gdy nie biorę leków...
Ale co zrobić... Polskie państwo nie refunduje leków typu Telfexo czy Avamys...

 -- roczny koszt pralki to około 100 do 200 złotych
 -- ubezpieczenie OC stojącego samochodu to 2 razy tyle
 -- ale koszt Telfexo czy okularów jest większy!!!!!

Polskie państwo nie jest państwem opiekuńczym, więc ja muszę z wyroku Ozorowskiej
świni (jako alergik i astmatyk) wdychać spleśniałe powietrze i żyć samotnie (jako
abstynent -- pijacy niech płodzą potworki, aby duchowni mogli prosić Boga o miłość
w rodzinach, o zdrowie potomstwa) bez prawa do życia w ojczyźnie, którą budowałem
pracowicie, zanim duchowni nie pozbawili mnie zdrowia...

Ozorowska świnia w ten sposób broni ,,koleżanki'' wielkiej kobiety -- Łucji
Stalenczyk, która osobiście zawiadomiła mnie o tym, że nawet księżom nie
przepuszcza... :) (i jak z którym chce kopulować -- to kopuluje, niczym
Katarzyna II, dbając o rozkosz swojej koleżanki, nazywanej czasami mgłą...)

-=-

Telfexo ma być dobry, lekiem na katar, ale najwyraźniej jest dobrym lekiem
nie tylko na katar. (albo ja ulegam złudzeniu...) Gdy nie biorę Telfexo,
spadają mi PEFki i pogarsza się samopoczucie... (albo ulegam złudzeniu...)

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     . 749   ^c 440        440