Re: Którego laptopa wybrać

Autor: daxus <daxus_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Sep 2010 - 00:01:55 MET DST

W dniu 29-09-2010 08:45, jQ pisze:
> Znalazłem jakieś zestawienie z kilku firm serwisujących lapki i wynika
> z nich, że Asusy są jednymi z najmniej awaryjnych sprzętów, HP wręcz
> odwrotnie. Ale ci, co mają HP - ki twierdzą, że test jest
> przekłamany :)
To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
Po paru miesiącach dokupiłem 512MB RAM i kartę WiFi bo wziąłem biedną
wersję.
Używany w domu, na studiach, trochę wyjazdów.
NIGDY nie było najmniejszej usterki, plastik obudowy czarny matowy.
Generalnie laptop wygląda idealnie jak nowy - genialnej jakości obudowa
i cały laptop.
Pokażcie mi inny ponad 4 letni laptop używany po kilka godzin dziennie w
takim stanie i totalnie bezusterkowy.
HP PANY :) Polecam