naprawienie lapka

Autor: Picia <toolpusher_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 23:43:25 MET DST

?Witam,
Dostałem laptopa za darmo i mam ambicję go naprawić. Problem jest taki, że
laptop został zalany płynem co spowodowało, że obraz na ekranie po pewnym
czasie staje się nieostry lub całkiem się rozsypuje na kolorowe punkciki o
wielkości piksela. Wyłączenie i włączenie lapka pomaga i tak do następnego
razu. Nie ma reguły potrafi chodzić cały dzień a czasami robi to raz za
razem. Czy jest sens w ogóle na przeczyszczenie lapka i jego rewitalizację
czy dać sobie spokój bo szkoda czasu grafika zwalona.

--
Piotr