Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Autor: CUT <CUT_at_CUT.pl>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 12:20:19 MET DST

W dniu 2010-09-29 10:21, G Nowak pisze:

> Cos czarujesz chyba, jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja by klucz OEM
> nie pasowal do instalacji OEM, no chyba, ze ktos przepisujesz serial B
> -> 8, S -> 5, itp.

To niewiele widziałeś. Miesiąc temu kombinowałem z partycjami recovery w
samsungu. Na jednym z kompów pochrzaniła się partycja ratunkowa, więc
postanowiłem skopiować partycje z innego, identycznego laptopa, który
nie został jeszcze uruchomiony po zakupie. Przy próbie instalacji windy
otrzymałem komunikat, iż ta wersja recovery została aktywowana na
komputerze o innym product code.