Re: poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Autor: TJE <abc_at_123.eu>
Data: Wed 29 Sep 2010 - 23:06:24 MET DST

G Nowak napisał(a):

> Cos czarujesz chyba, jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja by klucz OEM
> nie pasowal do instalacji OEM, no chyba, ze ktos przepisujesz serial B
> -> 8, S -> 5, itp.

Miałem w ASUSie taki sam przypadek z vistą.
Zainstalowałem z płyty vista home premium i kodu z naklejki też nie
chciał przyjęć (również home premium) na dodatek wymagał połączenia z
internetem ale nie mogłem się połączyć bo nie miałem jeszcze
zainstalowanej karty sieciowej i nie można było się zalogować di systemu.