Re: Problem ze S.M.A.R.T

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 21:28:32 MET DST

On 2010-09-26 21:18, Rafal M wrote:

> Dlugo czas pracy? Ten dysk jest z maja 2009. Uzywany w kompie domowym.

Nie jakos specjalnie dlugo, ale tez nie jest nowy. Ja mam dyski co
dzialaja 24h/dobe (te tanie - SOHO, nie enterprise). wyciagaja do 10 tys
h bez badow i reallokacji, pozniej je wymieniam... ale zazwyczaj powodem
wymiany jest chec modernizacji (pojemnosc)

Ja bym zapuscil odczyt calego dysku, jezeli pojawi Ci sie bad (a przy
takim odczycie jest szansa), to bedziesz mial powod do wymiany (backupy
oczywiscie masz :D). Nic lepszego teraz nie przychodzi mi do glowy.

Na gwarancji polecam nie bawic sie w jakies regeneracje sektorow (gdy
wyskocza bady), lepiej wymienic na nowy, zawsze jakis zysk.

pozdr.
Rafał

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/